jueves, 10 de mayo de 2012

Jocs On-line

Els jocs s'han convertit en molt més que una activitat de simple entreteniment per transformar-se en la nova via per al posicionament d'una marca en línia. Les grans empreses han trobat la manera de treure-li profit a l'atenció massiva que han aconseguit els jocs socials per convertir-lo en productes molt més rentables. Les grans marques ja han decidit dir present en la indústria del gaming,amb casos d'èxit que permeten il ·lustrar les avantatges que brinda el joc social com a eina de màrqueting. Tornant-se part d'un joc, les empreses s'asseguren generar als consumidors una experiència al voltant dels seus productes molt més memorable que qualsevol altre tipus de publicitat tradicional.Ya no queden dubtes que el gaming, reconegut com una nova possibilitat per promoure la imatge de una marca en l'ambient digital, ofereix un ampli ventall de possibilitatsque pot ser aprofitat per les empreses. Aquest és el cas de MasterCard, que també va decidir incloure el seu nom en el joc social, però des d'un altre costat, en aquesta ocasió, de manera solidariaLos videojocs han deixat de ser unaactivitat individual per transformar-se en una experiència social, permetent a les marques interactuar amb la comunitat de jugadors. Elsocial gaming ha arribatper revolucionar la indústria i establir-se com una nova via de comunicació quecreix de la mà del desenvolupament de les xarxes socials i la popularitat delstelèfons intel · ligents.
Les possibilitats són pràcticament infinites, i totes les marques tenen la capacitatper dir present en el món dels jocs socials. Només és qüestió de animar-se. 

1 comentario:

  1. El vostre blog em sembla molt interessant i actual, i teniu moltes notícies i molt ben explicades. Tot i això, he de dir que els colors del blog són una mica pàlids i preferiria que hi haguessin uns colors més vius i alegres. En general, el vostre blog m'agrada bastant en diversos aspectes.

    ResponderEliminar